Opisz szkolenia

courseimage

Zapraszamy Państwa  do udziału w seminarium „Zarządzanie i przywództwo w muzeum. Seminarium dla kadry zarządzającej muzeum”

Seminarium przeznaczone jest dla kadry zarządzającej muzeami.
Celem seminarium jest zbudowanie przestrzeni dla rozwoju i dialogu przywódców, którzy wezmą odpowiedzialność za kulturę organizacyjną umożliwiającą rozwój organizacyjny i rozwój pracowników oraz uczenie się wszystkich korzystających z usług muzeum równocześnie  zapewniając wysoką jakość pozostałych funkcji muzeum.

Efektem seminarium powinna być zwiększona świadomość dotycząca wzmacniania przywództwa, modeli przywódczych i zarządczych oraz posiadanych kompetencji przywódczych.

Cele dodatkowe:

1/ Refleksja nad wyzwaniami współczesnego świata i rolą muzeum

2/ Definiowanie kluczowych wartości organizacji

3/ Definiowanie elementów kultury organizacyjnej

4/ Budowanie rozumienia zarządzania i przywództwa w kontekście paradygmatów przywództwa

5/ Refleksja nad kompetencjami przywódców

6/ Budowanie zespołu i klimatu

7/ Definiowanie celów i strategii na przyszłość

8/ Rozwój własnego potencjału przywódczego

Zamierzonym efektem seminarium ma być zwiększona świadomość dotycząca wzmacniania przywództwa, modeli przywódczych i zarządczych oraz posiadanych kompetencji przywódczych.

 

Liczba miejsc: 20.

Na seminarium zapraszamy maksymalnie dwie osoby z każdego muzeum.

Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie  uprawniać będzie  wyłącznie obecność na całym szkoleniu.

Nabór trwa do 18 listopada, do godziny 24:00.


Informacje dodatkowe

 czwartek, 22 listopad 2018, 10:00

 czwartek, 22 listopad 2018, 16:00

 NIMOZ (02-910 Warszawa, ul. Goraszewska 7)

 20

 Trwa nabór

Prowadzący szkolenie

Opisz szkolenia

courseimage

Zapraszamy na kolejną edycję szkolenia skierowanego do założycieli i organizatorów muzeów prywatnych.
Tym razem zaproszenie kierujemy do osób, fundacji i instytucji, które świeżo muzeum założyły lub o jego założeniu właśnie myślą.

Uzgodnienie regulaminu z ministrem właściwym do spraw kultury i ochrony dziedzictwa stanowi początek formalnego istnienia muzeum i stawia przed założycielem lub organizatorem nowe wyzwania. Szkolenie ma pomóc w poznaniu wymogów prawnych związanych z założeniem i prowadzeniem muzeum w rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach.

W programie szkolenia m.in.:

- Podstawy prawne funkcjonowania muzeów prywatnych

- Prawne aspekty zarządzania zbiorami

- Bezpieczeństwo zbiorów

Liczba miejsc: 20.
Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 20 listopada, do godz. 10:00.
Informacje o zakwalifikowaniu na szkolenie rozesłane zostaną w osobnym mailu.

Na szkolenie zapraszamy maksymalnie dwie osoby z każdego muzeum.
Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie  uprawniać będzie  wyłącznie obecność na całym szkoleniu.

Uwaga: Zapisy przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem strony https://szkolenia.nimoz.pl/.
Przed zapisaniem się na szkolenie należy założyć indywidualne konto użytkownika platformy.


Informacje dodatkowe

 piątek, 30 listopad 2018, 09:30

 piątek, 30 listopad 2018, 15:15

 NIMOZ (02-910 Warszawa, ul. Goraszewska 7)

 20

 Trwa nabór

Prowadzący szkolenie

Opisz szkolenia

courseimage

Zapraszamy na kolejne szkolenie dotyczące prowadzenia badań publiczności muzeów. Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, które w  muzeum współpracują z publiczności, prowadzą badania publiczności, opracowują raporty dotyczące odbiorców, przygotowują ofertę edukacyjną i towarzyszącą wystawom lub opracowują strategię rozwoju muzeum.

Celem szkolenia jest przybliżenie muzealnikom zasad projektowania działań pozwalających na poznanie bliżej publiczności ich muzeum. Punktem wyjścia do wspólnej dyskusji o prowadzeniu rozmów z osobami odwiedzającymi muzea i do ćwiczeń praktycznych związanych z tą tematyką będą doświadczenia nie tylko badaczy, ale też różnych osób pracujących w muzeach. W trakcie zajęć uczestnicy poznają rozmaite sposoby zbierania informacji na temat publiczności, a także formy ich opracowywania i wykorzystywania w praktyce. Dzięki temu otrzymają narzędzia do poszerzania swojej wiedzy o publiczności i używania jej na co dzień.

Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie uprawniać będzie wyłącznie obecność na całym szkoleniu. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Maksymalna liczba uczestników to 20 osób.
W szkoleniu mogą wziąć udział tylko 2 osoby z danego muzeum.

Prosimy, aby osoby zgłaszające się zakładały swoje konto osobiście, podając indywidualny adres email.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 28 września 2018 r. do godziny 10:00, wyłącznie za pośrednictwem systemu Moodle.
Informację o przyjęciu na szkolenie bądź wpisie na listę rezerwową roześlemy do Państwa w osobnym mailu.

PROGRAM SZKOLENIA

  • Postrzeganie publiczności i jej poznawanie w praktyce
  • Obserwacja osób zwiedzających muzeum
  • Krótkie rozmowy z publicznością
  • Dłuższe rozmowy z publicznością: indywidualny wywiad pogłębiony
  • Analiza wyników badań jakościowych
  • Badania ankietowe
Prowadzący: Piotr T. Kwiatkowski, B. Nessel-Łukasik

Informacje dodatkowe

 czwartek, 11 październik 2018, 10:00

 piątek, 12 październik 2018, 15:00

 NIMOZ (02-910 Warszawa, ul. Goraszewska 7)

 20

 Odbył się / Zakończony

Prowadzący szkolenie

Opisz szkolenia

courseimage

Celem szkolenia jest wskazanie korzyści płynących z prowadzenia przez muzea badań dotyczących własnej publiczności oraz omówienie metod pozwalających na poznanie różnych grup odwiedzających muzeum i projektowanie rozwoju publiczności. Punktem wyjścia do dyskusji i ćwiczeń praktycznych będzie wymiana poglądów na temat publiczności muzeów. W trakcie zajęć uczestnicy będą poznawać różne sposoby zbierania informacji na temat publiczności, rozmaite formy ich opracowywania i wykorzystywania w praktyce. Dzięki temu otrzymają narzędzia do zdobywania wiedzy w tym zakresie i jej używania na co dzień.

Prowadzący: Piotr T. Kwiatkowski, B. Nessel-Łukasik

Liczba uczestników to 20 osób.
W szkoleniu mogą wziąć udział maksymalnie 2 osoby z danego muzeum.
Zgłoszenia przyjmowane będą do 10 maja 2018 r. do godziny 10:00.

Prosimy, aby osoby zgłaszające się zakładały swoje konto osobiście, podając indywidualny adres email.
Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie uprawniać będzie wyłącznie obecność na całym szkoleniu.

PROGRAM SZKOLENIA

24 MAJA (CZWARTEK)

Dzień pierwszy:   10.00 – 17.00 (7h)

  • Postrzeganie publiczności i jej poznawanie w praktyce
  • Obserwacja osób zwiedzających muzeum
  • Krótkie rozmowy z publicznością
  • Dłuższe rozmowy z publicznością: indywidualny wywiad pogłębiony

 

25 MAJA (PIĄTEK)

Dzień drugi:   09.00 – 15.00 (6h)

  • Dłuższe rozmowy z publicznością:  dyskusje grupowe
  • Analiza wyników badań jakościowych
  • Badania ankietowe


Informacje dodatkowe

 czwartek, 24 maj 2018, 10:00

 piątek, 25 maj 2018, 15:00

 NIMOZ (02-910 Warszawa, ul. Goraszewska 7)

 20

 Odbył się / Zakończony

Prowadzący szkolenie

Opisz szkolenia

courseimage

Zapraszamy na pierwsze szkolenie dla założycieli i organizatorów muzeów prywatnych. W programie szkolenia m.in.:

  • Podstawy prawne funkcjonowania muzeów prywatnych
  • Prawne aspekty zarządzania zbiorami
  • Bezpieczeństwo zbiorów

Liczba miejsc  – 10 osób.
Z tego też powodu na szkolenie zapraszamy po jednym przedstawicielu z danego muzeum.

Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie uprawniać będzie wyłącznie obecność na całym szkoleniu.

Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 9 października do godz. 10:00.
Informacje o zakwalifikowaniu na szkolenie rozesłane zostaną w osobnym mailu.


Informacje dodatkowe

 czwartek, 12 październik 2017, 10:00

 czwartek, 12 październik 2017, 16:00

 NIMOZ (02-910 Warszawa, ul. Goraszewska 7)

 4 / 10

 Odbył się / Zakończony

Prowadzący szkolenie