
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
[nabór z 1. edycji]
Szkolenie skierowane jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia budowy marki, strategii komunikacji oraz rozwoju publiczności w mediach społecznościowych, content marketingu, budowaniu zasięgu oraz działaniach wizerunkowych muzeum. Szkolenie przeznaczone jest dla osób początkujących i średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Facebooku i Instagramie.
Spotkanie będzie miało charakter seminaryjny – uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań z wykorzystaniem mikrofonów i kamer lub poprzez czat.
Zalecenia techniczne:
1. Zainstalowana na komputerze aplikacja Zoom.
2. Stabilne i wydajne łącze internetowe, nie zalecamy korzystania z Internetu mobilnego.
3. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem, na wypadek pogłosu.
Ramowy program szkolenia:
1. Zachowania użytkowników/-czek mediów społecznościowych w Polsce.
2. O czym pamiętać podczas pisania tekstów przeznaczonych do online’u.
3. Omówienie Facebooka, Instagrama, TikToka, Instagram Reels, Twittera, LinkedIna, YouTube’a.
4. Omówienie narzędzi: Meta Business Manager i Menedżer Reklam.
Osoby prowadzące: Anna Szałas oraz Aleksandra Długołęcka.
Anna Szałas oraz Aleksandra
Długołęcka od 2020 roku prowadzą agencję komunikacji digital Sztuka do kawy, w
ramach której m.in. zarządzają mediami społecznościowymi Muzeum Sztuki
Nowoczesnej w Warszawie. Współpracowały m.in. z Muzeum Warszawy, teatrem TR
Warszawa, międzynarodową konfederacją muzeów L’Internationale Online,
Instytutem Adama Mickiewicza, fundacją Auschwitz Pledge oraz Uniwersytetem Warszawskim.
Kontakt w sprawach programowych: Dominika Mroczkowska-Rusiniak, drusiniak@nimoz.pl. Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nimoz.pl.