Przejdź do głównej zawartości
Jak skutecznie budować wizerunek muzeum w mediach społecznościowych - edycja 2.
POZOSTAŁE
Wejdź do kursu

POZOSTAŁE

Jak skutecznie budować wizerunek muzeum w mediach społecznościowych - edycja 2.

[nabór z 1. edycji]

Szkolenie skierowane jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia budowy marki, strategii komunikacji oraz rozwoju publiczności w mediach społecznościowych, content marketingu, budowaniu zasięgu oraz działaniach wizerunkowych muzeum. Szkolenie przeznaczone jest dla osób początkujących i średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Facebooku i Instagramie.

Spotkanie będzie miało charakter seminaryjny – uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań z wykorzystaniem mikrofonów i kamer lub poprzez czat.


Zalecenia techniczne:

1. Zainstalowana na komputerze aplikacja Zoom.

2. Stabilne i wydajne łącze internetowe, nie zalecamy korzystania z Internetu mobilnego.

3. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem, na wypadek pogłosu.

 

Ramowy program szkolenia:

1.       Zachowania użytkowników/-czek mediów społecznościowych w Polsce.

2.       O czym pamiętać podczas pisania tekstów przeznaczonych do online’u.

3.       Omówienie Facebooka, Instagrama, TikToka, Instagram Reels, Twittera, LinkedIna, YouTube’a.

4.       Omówienie narzędzi: Meta Business Manager i Menedżer Reklam.


Osoby prowadzące: Anna Szałas oraz Aleksandra Długołęcka.

Anna Szałas oraz Aleksandra Długołęcka od 2020 roku prowadzą agencję komunikacji digital Sztuka do kawy, w ramach której m.in. zarządzają mediami społecznościowymi Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Współpracowały m.in. z Muzeum Warszawy, teatrem TR Warszawa, międzynarodową konfederacją muzeów L’Internationale Online, Instytutem Adama Mickiewicza, fundacją Auschwitz Pledge oraz  Uniwersytetem Warszawskim.

Kontakt w sprawach programowych: Dominika Mroczkowska-Rusiniak, drusiniak@nimoz.pl. Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nimoz.pl.

 środa, 25 maj 2022, 10:00
 czwartek, 26 maj 2022, 14:30
 online (szkolenia realizowane przez internet)
 50
 Odbył się / Zakończony