Przejdź do głównej zawartości
Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych?
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Wejdź do kursu

BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM

Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych?

Szkolenie skierowane jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Jak planować, tworzyć i zarządzać kampaniami sprzedażowymi i wizerunkowymi na Instagramie, Facebooku czy TikToku? W jaki sposób dobierać treści i materiały wizualne, aby reklama przyciągnęła jak największe grono odbiorców? Jak skutecznie docierać do naszej potencjalnej publiczności? W trakcie szkolenia wspólnie przejdziemy przez Menedżera Reklam i krok po kroku opracujemy przykładową kampanię reklamową.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Facebooku i Instagramie.

Spotkanie będzie miało charakter wykładowo-warsztatowy – planowana jest część teoretyczna oraz praktyczna z wykorzystaniem Menedżera Reklam. Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań z wykorzystaniem mikrofonów i kamer lub poprzez czat. Prosimy uczestników szkolenia o wcześniejsze upewnienie się, że mają dostęp administratorski do Menedżera Firmy powiązanym z profilem na Facebooku i Instagramie.

Szkolenie realizowane jest w dwóch częściach: 18.10.2023 r. (środa) i 20.10.2023 r. (piątek).


Zalecenia techniczne:

1. Zainstalowana na komputerze aplikacja Zoom.

2. Stabilne i wydajne łącze internetowe (nie zalecamy korzystania z Internetu mobilnego).

3. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem, na wypadek pogłosu.

 

Liczba uczestników – 25 osób. W przypadku dużej liczby kandydatów przyjmować będziemy po jednym przedstawicielu z danego muzeum. Zgłoszenia przyjmowane będą od 27.09.2023 r. do 04.10.2023 r. do godz. 15:00. Do tego czasu dostępna będzie również krótka obowiązkowa ankieta wstępna. W dniu 11.10.2023 r. roześlemy do Państwa powiadomienia o zakwalifikowaniu. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie uprawniać będzie wyłącznie obecność na wszystkich częściach szkolenia.


Ramowy program:

18.10.2023 r. (10:00-15:00):

- Kampanie organiczne/prowadzone poza systemem reklamowym Facebooka/Instagrama

- Wytyczne UOKiK

- Jak mierzyć sukces i rozwój? (Key Performance Indicators)

- Jak tworzyć treści, które przyciągają? Copywriting w reklamie

- Jak dobierać atrakcyjne materiały wizualne?

- Jak stworzyć prostą grafikę reklamową?

- Case studies i dobre praktyki (w tym reakcje na nieprzychylne komentarze)

- Jak być na bieżąco: polecane źródła i narzędzia

 

20.10.2023 r. (11:00-14:00):

- Kampanie płatne na Facebooku i Instagramie. Wstęp do Menedżera Reklam

- Pixel Facebooka

- Cele kampanii

- Harmonogram i budżet

- Szczególne kategorie reklam, treści niedozwolone

- Projektowanie, ustawianie, targetowanie i retargetowanie grup docelowych

- Ustawienie reklamy

- Nadzorowanie kampanii reklamowej, analiza i interpretacja wyników

 

Osoby prowadzące:

Anna Szałas – Sztuka do Kawy

Aleksandra Długołęcka – Sztuka do Kawy

 

Kontakt w przypadku pytań dotyczących kwestii programowych: Dominika Mroczkowska-Rusiniak, drusiniak@nimoz.pl

Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nimoz.pl.

 środa, 18 października 2023, 10:00
 piątek, 20 października 2023, 14:00
 online (szkolenia realizowane przez internet)
 25
 Odbył się / Zakończony