Opisz szkolenia

courseimage

Zapraszamy na pierwszą edycję szkolenia dotyczącego zrządzania projektem realizowanym w muzeum z dotacji celowej, grantu lub innych środków zewnętrznych. Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, które w  muzeum biorą udział w realizacji tego typu projektów; pomysłodawców projektów i osób nimi zarządzających, pracowników merytorycznych, osób zajmujących się pozyskiwaniem funduszy, realizujących projekty, rozliczających je, sprawozdających.

Na proces planowania, realizacji i rozliczanie projektu chcemy spojrzeć oczami pracownika merytorycznego, osoby odpowiedzialnej za pozyskiwanie funduszy, głównej księgowej, dyrektora, osoby wnioski o grant oceniającej i osoby ze strony grantobiorcy odpowiedzialnej za współpracę i rozliczenie projektu. Te uzupełniające się spojrzenia pozwolą pokazać wagę budowania zespołu projektowego, komunikacji oraz właściwej kolejności włączanie w projekt kolejnych specjalistów. Tematem przewodnim szkolenia będzie współpraca między wszystkimi wymienionymi osobami a także zewnętrznymi podmiotami, np. grantodawcą. Prelegenci zwracać będą uwagę na kwestie związane ze wszystkimi rodzajami grantów i dotacji, a także na konieczność organizacyjnego powiązania zadań realizowanych z dotacji celowych z działalnością podstawową muzeów i innymi, równolegle prowadzonymi projektami.

Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie uprawniać będzie wyłącznie obecność na całym szkoleniu. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Liczba uczestników to 25 osób. Prosimy o przysyłanie zgłoszeń wyłącznie 2 osób z  danego muzeum (w przypadku dużej liczby chętnych liczba osób z danego muzeum może być ograniczona do 1 osoby).
Prosimy, aby osoby zgłaszające się zakładały swoje konto osobiście, podając indywidualny adres email.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 11 października 2018 r. do godziny 16:00 wyłącznie za pośrednictwem systemu Moodle. Po zakończeniu naboru roześlemy do Państwa powiadomienia o zakwalifikowaniu się bądź przyjęciu na listę rezerwową.

PROGRAM SZKOLENIA

9.30 -9.35 – Wprowadzenie – Monika Czartoryjska (NIMOZ)

9.35-10.45 – Zarządzanie projektem z punktu widzenia pracownika merytorycznego - dr Anna Śliwa (Kierownik Działu Sztuki, Muzeum Miasta Gdyni)

10.45-11.00 – przerwa kawowa

11.00-12.00 – Zarządzanie projektem z punktu widzenia pracownika zajmującego się pozyskiwaniem funduszy - Joanna Konecka (Specjalista ds. Pozyskiwania Funduszy, Muzeum Warmii i Mazur)

12.00-12.45  - Zarządzanie projektem z punktu widzenia pracownika zajmującego się księgowością – Aneta Kamińska (Główny Księgowy, Muzeum Okręgowe w Rzeszowie)

12.45-13.30 - lunch

13.30- 14.15 - Zarządzanie projektem z punktu widzenia dyrektora muzeum – Anna Wiśniewska (Zastępca Dyrektora, Muzeum Rolnictwa im. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu)

14.15-14.45 - Zasady wypełniania wniosków z punktu widzenia oceniającego – Alicja de Rosset (Dział Digitalizacji, NIMOZ)

14.45-15.15- Zarządzanie projektem z punktu widzenia przedstawiciela grantodawcy  - Monika Czartoryjska (NIMOZ)



Informacje dodatkowe

 piątek, 26 październik 2018, 09:30

 piątek, 26 październik 2018, 15:30

 NIMOZ (02-910 Warszawa, ul. Goraszewska 7)

 25

 Odbył się / Zakończony

Prowadzący szkolenie